fredag 28 november 2008

Lee Originals Party på SIVLETTO

Hoppas att ni var på Sivletto igår och kollade in Lee:s pre-launch fest som hölls där! Självklart drog vi dit och där frestades det med öl, gott sällskap och en jäkla massa snygga kläder! Blev otroligt positivt överaskad av vårkollektionen Lee Original: The Archives. Hittade genast hur mycket favoriter som helst, som bara skrek "KÖP MIG! KÖP MIG!, KÖP MIIIIG!". Men jag försökte att tygla mina inre röster och tänka på julklapparna som fortfarande inte är inhandlade.




Allt var upplagt hur snyggt som helst! Personalen hade verkligen fått till det och som vanligt var stämningen perfekt. Det är något visst med Sivletto. Har man väl kommit dit så vill man liksom inte gå hem därifrån :D




Min stilige man Martin hittade öl och jag hittade ett par Lee Cowboy 101B - 1936 som jag knappt inte ville lämna ifrån mig under hela kvällen.





Kolla in den här sjukt snygga jackan Lee Storm Rider 101LJ - 1960. En vinterversion av 101J med en kanonsnygg tvätt. Blev helt såld på den här! Perfekta julklappen till kar´n din! :) Prislappen på den här skönheten ligger på 3 lax. Funderar starkt på att dra hem den här till min baby då den satt som gjuten på honom.






De här två jeansen fastnade jag för på en gång! Det var precis som om de låg där och blänkte lite extra för mig när vi gick förbi ;) Från vänster; Lee Cowboy 101B - 1930 och Lee Cowboy 101B - 1936. Grymt snygga! Fredriks urgulliga tjej Åsa hade fått ett par Lee Cowboy 101B - 1930 som hon hade på sig kvällen till ära. Blev hur avis som helst hihi!

För mer detaljerad beskrivning av kläderna gå in på Martin blogg. Han gav sig på värsta uppsatsen, mer än vad jag klarar av nu efter en hård dag på jobbet ;)

Simma lugnt!

1 kommentar:

MARK sa...

Missade eventet :)