onsdag 26 november 2008

ONVIS

ONVIS

Jag säger bara ONVIS! Det här måste helt enkelt vara den mest perfekta "stjärtbrallan" för oss tjejer med lite "hylla" ;) Helt ärligt alltså! Det verkar som om ONVIS både läst mina och andras tankar för de här sitter som gjutet över häcken! Tro mig, många tester har utförts och efter dessa så måste jag säga att ONVIS leder jeansligan här hemma.

Detta är en handgjord italiensk byxa som är otvättad och tillverkad av selvagetyg. Finns i både kill- och tjejmodeller. Mitt råd är faktiskt att blötlägga jeansen innan användning då de luktar ganska starkt av kemikalier och kan känns lite "klibbiga" och instängda till en början. Jag fick de här dyrgriparna av min älskade sambo, Martin, i början av Oktober och har, sedan dess, haft de i stort sett varje dag på jobbet och de har verkligen formats av min kropp. Har blötlagt dem tre gånger och nu börjar man se lite schyssta slitningar. Kommer lite bilder på dem sen. Helt klart mina absoluta favoriter!

Perfekt som julklapp till dig själv eller varför inte tjata hål i skallen på pojkvännen.. så kanske du får dem av honom ;)

Finns att kolla in här: http://www.onvis.it/

Inga kommentarer: