lördag 7 februari 2009

"Alkisbralla" från Acne

Idag var vi ute på fyndjakt (som vanligt)... eller njae... det var ju egentligen så att jag hade lagt undan en sjuuukt snygg skinnjacka från De Palma på Sivletto som jag hade tänkt att ge min älskade i present. Eftersom Martin redan hade lyckats att lista ut att jag hade något fuffens för mig så var det bara att erkänna. Tyckte att det var lika bra att han prövade den innan köpet gick i lås OCH då passade inte fanskapet! Skit också! Försökte febrilt att hitta något annat passande men, inte. De hade fått in riktigt bra LVC prylar. Assnygga jeans till tjejer. Tyvärr passade inte passformen för min bak =( Inget att hänga läpp för då det var fullsmockat med kunder och stämningen hög. Vi hade gärna stannat kvar längre om inte magarna hade kurrat så högt att tinnitusen börjat ge sig till märka. Lunch!

Skinnjacka från De Palma

Weekday kör ju, som ni säkert har koll på, 75% rea på externa märken. Var inne förra veckan och skulle slå till på ett par Denim Demon "Aahka" MEN det ville inte min bak och de satt allt annat än bra. Låg mellan två storlekar, så klart. Idag skulle turen gå till de sjukt snygga "alkisbrallorna" från Acne. Har prövat dessa tidigare för ett par månader sedan och de satt hur bra som helst... MEN inte idag! Alltså jag fattar inte vad det är för probs med min bak nu för tiden, men inga jeans tycks sitta bra. Med undantag för min Onvis och Pace. Men jag fick på mig dem. Frågade Martin "Vad tycker du?"... Martin; "Hmm..njae". Satan. Av med dem på en gång.

Men Acnes "Her opposite" är helt klart att hett tips för den som vill ha ett par brallor med 80´eller tidigt 90´tals stuk. Låga i midjan, sydda i selvage och en härlig stentvättning och att det är 75% rea på dem just nu är inte fy skam. Men andra ord hamnar de på runt 375 spänn(!).

Vad sägs om några bärs och Melodifestivalen?! :P


Inga kommentarer: