tisdag 9 december 2008

LUCKA 9 - Honeycombs


Honeycombs

Då jag är lite nattomte idag så tänkte jag pricka in dagens lucka mitt på tolvslaget. Fick till och med rulla tummarna i fem minuter innan jag kunde publicera :D

Honeycombs finner vi idag och detta är slitningarna som blir bak på jeansen precis vid knäna. Namnet har det fått av att det har en "bikakeform". Ett tips är att inte tvätta din jeans för tidigt då det tar ett tag att få dessa slitningar att bli skarpa, vänta i alla fall i minst tre månader innan tvätt eller blötläggning.

Ja jag fortsätter med nedräkningen till jul. I helgen så åkte i alla fall julstjärnorna upp. Då Martin ogillar tomtebestyr och annat juligt så vart jag tvungen att lägga lite band på mig och endast ha en tomte i fönstret och två julstjärnor i vardera fönster. Lyckades dock smuggla ut tre tomtar till på balkongen när Martin tittade bort. Så jag har gått och småmyst hela helgen. I love julen! :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

När får vi in en beställning på uppsömnad av dina drömjeans då? :) / Ida

Fru Denim sa...

Det kommer snart vill jag lova :) Får låta Karin pusta ut efter Martins jeans först haha!